niedziela, 23 stycznia 2011

Dla mojej Nutki


Dla mojej Nutki...

Kocham Cię Nutko
choć jesteś z nami jeszcze króciutko
kocham Cię i o tym wiem
to nie jest żaden sen
W sercu moim miejsce masz
i nie ważne co mi w zamian za to dasz...
Czy radość, czy kłopotów sto
kocham Cię Nutko, tak po prostu, kocham cię!
w duszy melodię jedną mam
która mi tak wesoło gra
i przenika mnie radość piękna ta...
jak o wiosennym poranku
radość budzi wschód słońca...
miłość i zachwyt nad pięknem- nie ma końca

Kocham Cię Nutko,
Iskiereczko psotna,
moja Maleńka...
przypatruję się tobie, chcę zrozumieć
mowę twoją; gestów, sygnałów, dźwięków,
poznać je, rozpoznać - umieć
Chciałabym cię ochronić,
przed złem osłonić...
Kocham cię Nutko
Roztrzepana ty moja
nie malutko
ale przytulaśna ,dobra tak,
słodka jak pomarańcza..
Nuteczka ,boksinka, moja psinka
_________________
Radość prosta moich Boksiów
w ich uśmiechu zaufanie
ciepłem serca je otulam
za ich wierność i oddanie
Maxik, Nutka- Szczęścia nasze, moje ukochanie!

Mikunia, Negrunia, Capri za TM, kochane moje psinki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz