niedziela, 6 lutego 2011

Grandzia - bokserka ze schroniska PROMYK w Gdańsku










GRANDA- bokserka w Schronisku PROMYK szuka Domu

Granda - kolejna psinka w Promyku. Spokojna, bardzo miła w kontakcie, grzeczna, jeszcze - podkreślam jeszcze - w dobrym stanie zdrowia i bez wychudzenia, ale jest - oczywiście - biegunka. Cudna. Wiek - ok..3 lata

‘’Hej! Od niedawna mam na imię GRANDA. Imię to ma mi przynieść szczęście, bo mam je po pewnej bokserce, którą kochano przez całe jej życie. Nie wiem, dlaczego wylądowałam na ulicy. Nic złego nie zrobiłam, wierzcie mi. Jestem grzeczniutka, super się dogaduję z moimi pobratymcami, żadne choróbska mi nie doskwierają, wcale nie jestem taka wielka, zajmuję średnio dużo miejsca, pięknie brykam po dworku, a kiedy trzeba, ładnie idę na smyczce i przychodzę na zawołanie. Doprawdy, nie wiem, dlaczego mnie porzucono. Ciotka mówi na mnie Grandzia Bandzia - ładnie, prawda?
To co? Znajdzie się jakiś dobry dom dla mnie, dla Grandzi Bandzi? Umiem kochać! ‘’

Kontakt w sprawie adopcji: Pani Krystyna 508/339849

Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ‘’Promyk’’ w Gdańsku-Kokoszki
Pani Katarzyna 58 522 37 80
k.zaleska@schroniskopromyk.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz