niedziela, 6 lutego 2011

Plamo bokser poza fundacyjny potrzebuje domu






Plamo pies około 2 lat przebywa obecnie w schronisku Promyk w Gdańsku i jest w trakcie leczenia na zmiany skórne. Plamo jest pod kontrolą lekarza weterynarza, opiekuje się nim personel Schroniska oraz Wolontariuszka Pani Krystyna ( z Fundacji Bokserom w Potrzebie) która systematycznie zawozi Plamo na specjalne kąpiele do jednej z Trójmiejskich lecznic dla zwierząt.
Pies został wyrzucony, błąkał się , jest bardzo łagodnym, przytulaśnym psem, ma dobry charakter, pozbawiony agresji doskonale dogaduje się z innymi psami . Ufny wobec ludzi.
Ma piękne niepospolite ubarwienie , po zakończeniu kuracji Plamo odzyska swoją piękną sierść i będzie najpiękniejszym psem. Plamo baaardzo potrzebuje Domu Tymczasowego ze względu na leczenie jest to sprawa bardzo pilna, lub Domu Stałego , Kogoś, kto pokochałby Plamo.

Fragment o Plamo pisany przez Panią Krystynę, Wolontariuszkę opiekującą się psem:
,,Jestem PLAMO. No cóż - na razie te plamy, to grzybek, który odebrał mi trochę sierści, jestem więc podłysiały i bardzo wychudzony. Błąkałem się, bo mnie wyrzucili... Może teraz nie wyglądam pięknie, ale mam piękny charakter. Kocham przytulać się do mojej ciotki, która mnie odwiedza i wozi swoim autem (uwielbiam to, bo wtedy mnie kąpią). Pani doktor mnie leczy, ale nie jest dobrze. Tu, gdzie przebywam, jest ze mną ok. 500 innych psich bid, że nie wspomnę o kotach, a ja, żeby wyzdrowieć, potrzebuję ciepłego kątka, kąpieli i odrobinę serca na co dzień. Jestem taki grzeczny, ładnie przychodzę na zawołanie, dogaduję się z moimi pobratymcami, na smyczy jeszcze trochę ciągnę, ale to dlatego, że całymi dniami siedzę w klatce... wyobrażacie to sobie...
Może ktoś mnie weźmie choć na trochę, żebym u niego wyzdrowiał (lepiej, żeby nie było tam innego psa, chcę być w porządku i nie zarażać), a potem, to już ciotka mówi, że wytrzaśnie mi dom, choćby i z pod ziemi. Poza tym, ja jestem pięknym psem, wręcz imponującym. Sami zobaczcie. A jak potrafię przytulać - ciotka mówi, że wymięka od tego... ‘’

DRAMATYCZNY APEL - JEST ŹLE! Plamo musi pilnie znaleźć DT, Lepiej, żeby to był dom bez zwierząt, po co zarażać.
POMÓŻCIE!

Kontakt w sprawie adopcji: Pani Krystyna 508/339849

Schronisko dla Bezdomnych Zwierzat ‘’Promyk’’ w Gdańsku-Kokoszki
Pani Katarzyna 58 522 37 80
k.zaleska@schroniskopromyk.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz