czwartek, 26 sierpnia 2010

ogłoszenie Psa rasy bokser

Ogłoszenie Psa rasy- bokser

Szukam domu i jestem bokserem-
bez rodowodu.
Szukam domu i jestem bokserem
niepotrzebnym nikomu…
Bokserem w Potrzebie-
który szuka
Człowieka z Sercem-
mądrym, prostym, dobrym i szczerym.
Jestem bokserem takim zwyczajnym
jakich jest wiele
ale CIEBIE pokocham
jakbyś był jedyny na świecie!
Jestem bokserkiem
wesołym, pogodnym
pokochaj mnie proszę
zabierz do domu
i nie oddawaj nigdy nikomu.
Weź mnie na zawsze
nie na miesiąc lub dwa
bo miłość przecież wiecznie trwa!
Ja będę z tobą gdy będziesz smutny
W długie wieczory jesiennej słoty
ogrzeję twoje zmarznięte stopy
I rozweselać będę ciebie
figlami swymi śmiesznymi.
Jestem bokserem
lubię być wśród ludzi
i kocham dzieci
gdy jestem sam
żyć nie potrafię
umiera moja dusza psia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz